Οκτώ εικαστικοί καλλιτέχνες από την Ελλάδα και τη Μεγάλη Βρετανία κατέφθασαν στο Αίγιο για πρώτη φορά για να συνομιλήσουν με τον τόπο και να δημιουργήσουν νέα καλλιτεχνικά έργα. Αφορμή το Φεστιβάλ Πριμαρόλια, το τοπίο της περιοχής αλλά και η διαχρονική εμπορική, διατροφική, ιστορική, κοινωνική και πολιτιστική αξία της μαύρης σταφίδας. Η έκθεση εστίασε στη μεταφορική έννοια του κήπου. Δανείστηκε τον τίτλο της από την ποίηση της Αμερικανίδας Emily Dickinson και τον ομώνυμο στίχο της, ιδωμένο ως τόπο συνάντησης και συνάθροισης αισθήσεων, συστατικών, αντικειμένων, ιδεών – ένα σημείο σύζευξης ύλης και νοήματος, παρελθόντος και μέλλοντος. Η νέα αυτή εικαστική σπορά ανθρώπων, ιδεών, συναντήσεων πραγματοποιήθηκε στην παραλιακή ζώνη της πόλης, η οποία κατά τον Μεσαίωνα ονομαζόταν Βοστίτσα, δηλαδή Πόλη των Κήπων, δίνοντας το όνομα της στην περίφημη τοπική μαύρη σταφίδα «Vostizza».Οι καλλιτέχνες από την Ελλάδα και τη Μεγάλη Βρετανία Rob Kesseler, Agalis Manessi, Άγγελος Αντωνόπουλος, Λουκάς Μεσσηνέζης, Γιάννης Μπρούζος, Κώστας Παππάς, Μαρία Τσάγκαρη, Βασίλης Ψαρράς εμπνεύστηκαν από τον τόπο, τον σπόρο και την ιστορία του και τον προσέγγισαν διεπιστημονικά και διακαλλιτεχνικά με μια σειρά νέων έργων (εικόνες από μικροσκόπιο, μικτές εγκαταστάσεις, film, performance για κάμερα, ηχητικά γλυπτά, κεραμικά), σχεδιασμένων και υλοποιημένων ειδικά για τον χώρο και τη θεματική της έκθεσης. Ο καρπός μέσα από το μικροσκόπιο του Kesseler θέτει τους θεμέλιους σπόρους της έκθεσης. Ο Αντωνόπουλος χτίζει χώρους εξωτερικούς και εσωτερικούς για να υποδεχτούν το φυτευτικό υλικό. Στο έργο του Ψαρρά το έδαφος επαναπροσδιορίζεται ποιητικά και φιλοξενεί τη φύτευση του κήπου. Ο Μεσσηνέζης και ο Μπρούζος αναδεικνύουν ένα γλυπτικό αφήγημα του κήπου μέσα από μυστηριώδη άνθη. Το έργο της Μάνεση αναδεικνύει αφαιρετικά το μέσο το οποίο μεταφέρεται με την ορμή του ανέμου – όπως η γύρη. Η Τσάγκαρη περιηγείται σε φανταστικούς κήπους αναζητώντας την επικονίαση των ανθών τους. Ο Παππάς προσεγγίζει το χώρο ως ένα ενδιάμεσο μέρος για να λάβει χώρα η διαδικασία της φωτοσύνθεσης.